studio photoshoot Aaron dan Marissa


wokey.. alang up date blog.. nak kongsikan lagi gamba yg saya shoot sepanjang saya bercuti ni.. subjek yang paling saya minat… shoot anak saya.. ujung tahun baru ni penyewa rumah keluar.. terpikir ok gak umah tu jadikan studio.. so pom pam pom pam… jadi gak studio akhirnya, lepas dah test shot .. so plan sebelum naik kapal saya nak gak shoot anak saya yg 2 org ni.. so contact sorang MUA untuk hairtyle kan rambut anak saya ni.. dan touch up2 sket.. marissa seronok dia kena make up.. si adik cam biasa wat bodo je.. xde make up pon x kisah.. janji dia main je… so berbekal kan mainnan sedikit utk anak saya main masa photoshoot ni.. akhirnya berjaya jugak.. sebab trip kapal lepas tak berjaya.. si adik tamau lepas botol susu.. lari.. kali ni berjaya gak akhirnya.. dan hasil nya… seperti di bawah

1.DSC_3232

2.macho kids

3.Aaron-style

4.DSC_2364

5.DSC_2404

6.DSC_2257

7.DSC_3408

8.marisa

Leave a Reply

